martes, 6 de mayo de 2014

BOTICANA BY MARKETING JAZZ, JAÉN, SPAIN

Boticana is a new concept in retail pharmacy created by Marketing-Jazz. Very fresh, lively and close concept. The idea is to make the patient and the user feel at home. Boticana means Ana's “Botica” (Botica is a spanish name for Pharmacy): “Hi, my name is Ana, i am a pharmacist and this is my home…”. The pharmacy has dressing table where the beauty products are; an office space for all the queries related to health services, questions and pharmaceutical care; a dining room in which the categories are related to diet and nutrition; a bathroom where everything related to cleaning your body, brush your teeth, wash your hands and refresh can be found; and a library to discover new health-related products. The brand image and packing was inspired by the Andalusian Culture.

Boticana es un nuevo concepto de retail y de farmacia ideado por Carlos Aires. Muy fresco, alegre, y original cuyo objetivo es que el paciente y el usuario se sientan como en casa de la titular, Ana. Boticana quiere decir la Botica de Ana. Encontramos un tocador: donde se encuentran los productos de dermofarmacia. Un despacho, con su espacio para las consultas de medicamentos, Atencion farmacéutica y dudas de salud. Un comedor en el que se encuentran las categorías relacionadas con la comida (dietética y nutrición). Un baño en el que lavarte los dientes, las manos y refrescarte.Una librería donde descubrir nuevos productos relacionados con la salud y un espacio para la TV e Internet.








 Via Marketing Jazz

No hay comentarios :

Publicar un comentario